Адзначце сказы, у якіх правільна вызначана сінтаксічная роля выдзеленых слоў:У трох сказах правільна вызначана сінтаксічная роля выдзеленых слоў.Адзначце сказы, у якіх знакі прыпынку пры абагульняльных словах пастаўлены правільна:У трох сказах знакі прыпынку пастаўлены правільна.Сувязі сказаў у тэксце:Паслядоўная.Выпішыце з тэксту тры словазлучэнні, якія адпавядаюць схеме «назоўнік + назоўнік».сялянка, што; словы, складае; дамашні пах.Знайдзіце ў тэксце аднасастаўны сказ. Запішыце яго нумар, від і граматычную аснову.4-ы сказ: Усё, што было найдаражэйшае ў яго жыцці: дзяцінства, таварышы, сям’я, Аленка – засталося дзесьці там, пад саламянымі стрэхамі, што пакрыху пачыналі знікаць з вачэй.Складзіце схему аднародных членаў сказа з 4-га сказа.Аднародныя члены сказа ў 4-м сказе: дзяцінства, таварышы, сям’я, Аленка.Адзначце, колькі радоў аднародных членаў ужыта ў 5-м сказе:Адзін.
Пошаговое объяснение:
Разберем каждый из вопросов подробнее:
-
Адзначце сказы, у якіх правільна вызначана сінтаксічная роля выдзеленых слоў:
В данной задаче требуется выбрать предложения, в которых правильно определена синтаксическая роль выделенных слов. Это означает, что нужно определить, соответствуют ли выделенные слова своей роли в предложении. -
Адзначце сказы, у якіх знакі прыпынку пры абагульняльных словах пастаўлены правільна:
Здесь важно определить, правильно ли расставлены знаки препинания перед обобщающими словами в предложениях. Правильно расставленные знаки препинания могут улучшить понимание текста. -
Сувязі сказаў у тэксце:
Здесь требуется определить, как связаны между собой предложения в тексте. Если связи последовательные, это означает, что каждое следующее предложение продолжает или развивает идею предыдущего. Если связи параллельные, предложения могут быть независимыми и не связанными друг с другом. -
Выпішыце з тэксту тры словазлучэнні, якія адпавядаюць схеме «назоўнік + назоўнік»:
Тут нужно найти три сочетания слов, в которых соблюдена схема «существительное + существительное» (назоўнік + назоўнік). -
Знайдзіце ў тэксце аднасастаўны сказ. Запішыце яго нумар, від і граматычную аснову:
Вам нужно найти простое предложение в тексте и записать его номер, а также выделить его грамматическую основу, то есть глагол, который является центром предложения. -
Складзіце схему аднародных членов предложения с 4-го предложения:
Здесь требуется определить аднародные члены предложения в 4-м предложении и составить их схему. Аднародные члены предложения — это части предложения, выполняющие одну и ту же синтаксическую роль. -
Адзначце, колькі радоў аднародных членаў ужыта ў 5-м сказе:
Вам нужно определить, сколько различных видов аднародных членов предложения использовано в 5-м предложении.